Skaties šeit vai klausies Spotify
Šajā epizodē runājam par jauniešu iesaisti un komunikācijas veidiem digitālajā laikmetā kopā ar pieciem pieredzējušiem ekspertiem no dažādām jomām.
Epizodes tēmas
Ekspertu pieredze darbā ar jauniešiem un veiksmīgākās metodes viņu sasniegšanai, izmantojot sociālos medijus un citus kanālus.
Jauniešu vajadzības un paradumi kā digitālās paaudzes pārstāvjiem.
Stratēģijas un pieejas jauniešu efektīvai uzrunāšanai, tostarp draugu un digitālā satura veidotāju ietekmes izmantošana.
Aktīvo jauniešu loma un piemēri, kā viņi palīdz iesaistīt mazāk aktīvus vienaudžus.
Lielākie izaicinājumi, strādājot ar jauniešiem, un radoši risinājumi to pārvarēšanai.
Raidieraksta viesi:
Aleksandra Bērziņa, Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras Jaunatnes politikas atbalsta departamenta Starptautiskās sadarbības un atbalsta nodaļas vadītāja,
Edgars Gertners, “Ghetto Games” sadarbības projektu vadītājs,
Nikola Kleinberga, ANO JDP koordinatore,
Toms Grēviņš, LTV raidījuma “Gudrs, vēl gudrāks” vadītājs, Latvijas Radio 5 radošais direktors, DJ,
Ingus Rutulis, digitālā satura veidotājs.
Raidieraksta moderatore: Katrīna Simanovska, Parīzes Politikas zinātnes institūta studente
Seko līdzi, iegūsti jaunas prasmes un ziņo par dezinformāciju: www.melnsuzbalta.lv
Epizode #30
*Pēc “Pretošanās rokasgrāmatas” principa: militārā apdraudējuma gadījumā nekavējoties iznīciniet šo grāmatu. Gada noslēdzošajā epizodē, kopā ar Vitāliju Rakstiņu, vienu no vadošajiem ekspertiem informatīvā kara un stratēģiskās komunikācijas jomā un “Pretošanās rokasgrāmatas” autoru, analizējam 2024. gada būtiskākos notikumus informatīvā kara, dezinformācijas un mākslīgā intelekta attīstības kontekstā. Epizodes fokusā ir civilā pretošanās, Ukrainas pieredze un nākotnes izaicinājumi.
Epizode #29
Kopā ar Lauri Liepu, advokātu biroja COBALT vadošo partneri un pieredzējušu juristu, iztirzājam, kā saprast, kur beidzas vārda brīvība un sākas citu cilvēku cieņas aizskārums.
Epizode #28
Ernests dalās padomos un piemēros, kā kritiski analizēt datus un nepieļaut kļūdas, kas var ietekmēt mūsu spriedumus.